donderdag 30 januari 2014

17 Birthday confessions

Happy birthday to me! Vandaag ben ik zeventien jaar geworden en ik heb een fantastische verjaardag gehad. Natuurlijk blog ik over alles wat ik leuk en interessant vind maar het leek me op mijn verjaardag wel erg toepasselijk om eens wat meer 'weetjes' over mij te vertellen. Zeventien jaar dus hierbij zeventien confessions about me! 


 Ik ben verslaafd aan pindakaas en dan vooral de crunchy peanut butter van Meridian of Monki. 

Ik ben een ochtendmens en vind het heerlijk om al wakker te zijn terwijl de zon nog onder is en de stad nog aan het slapen is. 

Tomatenpuree en hummus met zongedroogde tomaat vind ik onwijs lekker maar snoeptomaatjes vind ik uit het vuistje echt niet te vreten

Ik ben gek op hardlopen. Hardlopen is quality time with myself en het is ook een heerlijke uitlaatklep wanneer ik gestrest ben. 

Ik hou van het cliché zon, zee en strand maar als er een ding is waar ik de kriebels van krijg dan is het plakkerig zand tussen mijn tenen. 

Het perfecte ontbijtje bestaat voor mij uit havermout met appel, kaneel, rozijnen en pindakaas (natuurlijk)!

Ik vind het heerlijk om met een goed boek, warme sokken en een kop groene thee op de bank te lezen. 

Ik hou er niet van om mijn eten te delen, of je moet echt heel leuk zijn, dan mag je wel een klein hapje ;)

♥ Wanneer het precies 11:11 of 22:22 krijg ik altijd de neiging om een wens te doen. 

Ik vind het heerlijk om spierpijn te hebben na een zware work out, pilatesles of hardloopsessie. 

♥ Ik heb een hekel aan plakkerige troep die je er 's avonds weer met veel geweld af moet boenen en draag daarom het liefst zo weinig mogelijk make-up

Ik wordt vrolijk van inspirerende quotes die je bij theezakjes en Lovechock chocolade krijgt. 

Give me a bar of Lovechock chocolate and I'm all yours. 

Ik hou van de geur van kokos en vanille. 

♥ Wanneer ik na een lange schooldag eindelijk thuiskom is het eerste wat ik doe mijn heerlijk zachte pyjamabroek aan trekken. 

♥ Ik ben altijd erg jaloers op mensen die in Hawaï, New York of Londen wonen maar stiekem ben ik erg trots om een Hollands meisje te zijn. 


♥ Een afwasstapel ter grootte van de Himalaya, bloem in mijn haar en bakmixjes op mijn wangen: ik maak er een gigantisch groot zootje van wanneer ik aan het bakken ben

2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! :D Ik herken een groot deel van de feitjes wel, voor die van de pindakaas en quotes, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 11.11 een magische tijd, ook voor mij! Zo leer ik weer wat over jou. Erg leuk Rilana!

    BeantwoordenVerwijderen