dinsdag 31 december 2013

Mijn goede voornemens voor 2014

Mijn laatst geschreven blog is alweer een paar dagen geleden gepost, het liefst laat ik dagelijks mijn creativiteit en schrijfkunsten los op mijn blog maar helaas kreeg ik als laat-kerstcadeautje buikgriep waardoor ik eigenlijk alleen maar onder de wol kon liggen. Ik voel me nog steeds verre van fit (zeg maar gerust beroerd) maar natuurlijk wil ik nog wel even de laatste blog van 2013 schrijven voordat we het nieuwe jaar ingaan!

Dit jaar vier ik oudejaarsavond in mijn zachtste pyjama en warmste sokken terwijl ik ondertussen onder een heerlijk warm dekentje lig te kijken naar alle oudejaarsavondprogramma's en de nieuwste blogberichten van mede-foodies en levensgenieters lees, niet zo glamoureus maar wel precies waar ik nu behoefte aan heb! Champagne en oliebollen doen me nu namelijk niet zo veel goeds. Natuurlijk is ziek zijn niet het beste begin van een nieuw jaar maar ik heb genoeg leuke voornemens om er een spetterend 2014 van te maken!

Keep blogging! Dit jaar besloot ik om mijn passie voor schrijven uit te werken in een persoonlijke blog geïnspireerd door de dingen waar ik het meest van houd. De bezoekersaantallen zijn al super en hopelijk mag ik in het nieuwe jaar mijn passie met nog veel meer levensgenieters delen! Ik heb in ieder geval nog genoeg ideeën die ik allemaal wil gaan uitwerken in het nieuwe jaar. 

Lekker smmmullen! Door de vervelende buikgriep ben ik helaas weer een aantal kilo lichter en staat mijn hoofd nu niet naar eten maar in 2014 ga ik weer veel lekkere receptjes en nieuwe lekkernijen uitproberen (waardoor ik die verloren kilootjes er weer met veel plezier aan smikkel)!

Sportiviteit. Dit jaar heb ik met veel plezier genoten van sportieve yoga- en pilateslessen en volgend jaar wil ik de sportieve spirit er graag inhouden door nog meer nieuwe groepslessen te volgen: spinning, dynamics en callanetics, in het nieuwe jaar ga ik alles een keertje uitproberen! 

Lezen is en blijft samen met schrijven een van mijn grootste passies, volgend jaar wil ik nog meer boeken lezen, niet alleen Nederlandse boeken maar ook vooral net als dit jaar veel Engelse boeken, echte klassiekers, culinaire boeken, zoetsappige chicklits: I wanna read them all! 

Maar bovenal wil ik gewoon lekker genieten van alles wat op mijn pad terechtkomt. Hopelijk ontmoet ik in het nieuwe jaar veel leuke mensen, leer ik een hoop nieuwe dingen, krijg ik te maken met spannende uitdagingen en beleef ik momenten die ik nooit zal vergeten! 

Ik kruip zo weer lekker terug onder de wol en ga de komende dagen lekker uitrusten en herstellen! Ik wens jullie allemaal een prachtig 2014 toe vol met nieuwe vriendschappen, liefdevolle en bijzondere momenten, lekkere recepten, sportiviteit maar bovenal heel veel geluk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten